بااین که میدانست بدون اون تنهاترینم اما رفت..







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





چه رسم جالبی است !!!

چه رسم جالبی است !!!
محبتت را میگذارند پای احتیاجت
صداقتت را میگذارند پای سادگیت
سکوتت را میگذارند پای نفهمیت
نگرانیت را میگذارند پای تنهاییت
و وفاداریت را پای بی کسیت
و آنقدر تکرار میکنند که خودت باورت میشود که تنهایی و بیکس و محتاج



نظرات شما عزیزان:

سنگ صبور
ساعت9:24---16 بهمن 1391
کافيست جاى زخمت را بلد باشند! اعلاترين نمک رابرايت مرهم مى نهند...

سنگ صبور
ساعت19:27---11 بهمن 1391
خدایا!
دستم به آسمانت نمیرسد اما تو که دستت به زمین میرسد عزت عزیزانم را تا عرش کبریایی خود بلندکن.


سنگ صبور
ساعت10:34---10 بهمن 1391
سلام عزیزم عیدت مباررررررکپاسخ:سلام مرسی عید تو هم مبارک

ali
ساعت11:03---9 بهمن 1391
درد دارد وقتــــــــے

همه چیـــــ ــز را میدانــــے

و فکــــ ـــر مے کننـــد که نمیدانــــے

و تو غصـــه مے خوری که میدانـــــے

و آنهـــ ــا میخنــــــدند که نمیدانــــے


ali
ساعت11:00---9 بهمن 1391
فــرقي نمــيکنه هــواي الان چند نــفره ست!!
مهــم اينه که تــو نيــستي و من...
مجــبورم" تنــهائي",
دلتــنگي آسمــون
رو تــحمل کنم ..



سنگ صبور
ساعت11:09---30 دی 1391
تقصیرمانیست بعضی هاخودشان میخواهندیادگارشوند نه ماندگار....

سنگ صبور
ساعت15:40---22 دی 1391
سلام مهربون کجایی؟خوبی؟ببخش مدتی طولانی نبودم!

سنگ صبور
ساعت16:31---14 آذر 1391
از جداییمان برای همه گفتم...
حق را به من دادند؛اما...این ها نمی دانند من حق را نمی خواهم...
حق که برای من،تو نمی شود...


مهسا
ساعت8:39---14 آذر 1391
ســـایـــﮧ خاطراتـَتـــــ ..

سَنگــینــے میـــڪــند بر هُجـــومـِ لــَــحظــــﮧ هـــایم

لَحظـــﮧ ــهایـــے ڪـﮧ پُـــر از نـَبودنـتــــ شُـــــد ـﮧ .







مهسا
ساعت8:20---14 آذر 1391
روزهای بدی در زندگی آدم می رسد
که هیچ کسی حتی نمی پرسد :
" خوبی ؟ "
برای چنین روزهای بدی
نیاز به یگانه مهربان ِ دلسوزی داری
به شرطی که در روزهای خوب فراموشش نکرده باشی
و نامش چه زیباست ...
"خــــــــــــــدا ..."


سنگ صبور
ساعت12:13---10 آذر 1391
این روزهاپنهان شده ام پشت لبخندی که خیلی دردمیکند!


سنگ صبور
ساعت12:12---10 آذر 1391
ازکودک فال فروشی پرسیدندچه میکنی؟
گفت:
به ادمهایی که درامروزشان مانده اندفردارامیفروشم!


سنگ صبور
ساعت12:12---10 آذر 1391
همه فعلهایم ماضی اند!
ماضی خیلی خیلی بعید....
دلم تنگ شده برای یک حال ساده!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط somaye در | |